לדלג לתוכן

האם אני צריכה עוד סט של אלקטרודות?

הערכה מגיעה עם סט אחד. הרבה יולדות שלנו רוכשות סט נוסף רק למקרה הצורך אבל בגדול סט אחד מספיק ללידה אחת. הסיבה שאולי כן כדאי להצטייד באלקטרודות נוספות היא שאם משהו קורה להן- המכשיר לא יכול לעבוד ולהקל על הכאב.

מהן תכניות לשימוש בטנס לאחר הלידה?

אותו הטנס שיעזור לך עם כאבי הצירים יכול גם ממש לעזור לך בימים הראשונים אחרי הלידה.

השימוש בתוכניות אחרי לידה הוא ללא תוספת תשלום, ורק תצטרכי להצטייד בסט אלקטרודות נוסף.

ניתן להשתמש בטנס אחרי הלידה עבור:
1. התכווצויות רחם – הטנס מסייע באופן דומה לאיך שמסייע בזמן ציר. הוא מונע מהמוח לעבד באופן מלא את אותות הכאב המגיעים מההתכווצויות, הוא מייצר כמות מוגברת של אנדורפינים ומבצע פעולת עיסוי מקומי באזור הכאוב.
2. כאבי הנקה/גודש – הטנס מסייע בכך שמייצר תזוזה של הנוזלים בתוך השד, מזרים דם לאזור, מבצע פעולת עיסוי מקומי וגורם להפרשה של אנדורפינים.

לאחר הלידה יהיו לך מספר ימים עד שהשליח שלנו יגיע לאסוף ממך את מכשיר הטנס, וזה בדיוק הזמן שבו לרוב שתי התופעות הללו קורות ואנו נשמח אם הטנס יוכל לעזור לך גם אחרי הלידה.

בכדי להשתמש בטנס לאחר הלידה תצטרכי להצטייד בסט אלקטרודות ייעודי להדבקה על החזה (עבור כאבי ההנקה/גודש) ולוודא שיש לך סט אלקטרודות נוסף רגיל (עבור כיווצי הרחם).

כמובן שתקבלי מאיתנו חוברת הדרכה כיצד בדיוק להשתמש בתוכניות האלה ונהיה זמינות עבורך לכל שאלה ❤

למה אני צריכה מערכת לזימון צירים?

תזמון הצירים מספק אינדיקציה לגבי התקדמות מהלך הלידה ולמעשה, מאפשר לנו להבין מתי יהיה עלינו לצאת אל בית החולים. לרוב, הצירים יתחילו בצורה איטית, עם מרווחים גדולים בין אחד לשני, כאשר כל ציר יימשך כמספר שניות בלבד.
חוק האצבע אומר שכאשר המרווח מתקצר בין ציר לציר ועומד על 5 דקות בממוצע, ומשך כל ציר הינו 40-60 שניות – יש לצאת אל בית החולים. מכשיר ה-TENS 2 שלנו הינו המכשיר היחידי בשוק בעל מערכת אינטגרלית לתיעוד תזמון הצירים (משך הציר וזמן המרווח בין הצירים - עד 5 צירים אחורה), ובכך מונע את הצורך בשימוש באפליקציות נלוות ומסורבלות, ומאפשר ליולדת לשים את הטלפון בצד ולהתרכז בתנועה, בנשימה ובקידום הלידה ללא הפרעות הטלפון.

מתי מומלץ להזמין את המכשיר?

מומלץ לשריין את הערכה החל משבוע 18 כדי להבטיח מלאי זמין והכי חשוב קבלת הערכה בזמן. היולדות שלנו מקבלות את הערכה בשבוע 37 כדי שיהיה להן זמן להתנסות במכשיר לפני בהתאם להוראות. ניתו לבטל את ההזמנה ולקבל החזר מלא למעט 15 ש"ח עד שהערכה יוצאת אלייך.

למה צריך להזמין מראש ולא בשבוע ה37?

כדאי להזמין את הערכה מראש כדי לוודא שיהיה לך מלאי ושתקבלי אותה בזמן (שבוע 37). נשים שמחכות עם ההזמנה לדקה ה-90 לעיתים מתאכזבות שאין לנו מלאי זמין. כמו כן, צריך לזכור שהמשלוח לוקח מספר ימים - קרו לנו מקרים בהם היולדת ילדה לפני קבלת המכשיר (מאוד מבאס!). בקיצור, אנחנו ממש ממליצות לבצע את ההזמנה כמה שיותר זמן מראש ואנחנו ננהל את כל התהליך ונבטיח לך מלאי וקבלה של הערכה בזמן בלי לחץ מיותר.

האם אוכל להשתמש במכשיר הטנס אם אני שוקלת לידה במים?

כן! אבל עם הכניסה למים יש להתנתק מהטנס היות ואסור להיכנס איתו למים. במידה והחלטת לצאת מהמים ולהתחבר שוב וודאי שאזור הגב יבש לחלוטין! ההמלצה שלנו היא להתחיל עם הטנס כבר מהצירים הראשונים, למשוך כמה שיותר איתו ואם יש צורך אז להיכנס למים שלבים יותר מתקדמים של הצירים. לרוב הלקוחות שלנו כ"כ נהנות מהשימוש בטנס שאפילו בוחרות לוותר על המקלחות. אם את מתכננת לשלב מים במהלך הצירים מומלץ להזמין חבילת אלקטרודות נוספת.

מהם תנאי ההשכרה? איך אוספים ומחזירים את המכשיר?

הזמנת טנס יכולה להתבצע החל משבוע 18 וקבלת הערכה תהיה בשבוע 37 (אלא אם בחרת בהשכרה משבוע 36). הערכה תהיה לרשותך עד אחרי הלידה.
בעת הזמנת הערכה נדרש לבחור באופן האיסוף – משלוח או איסוף עצמי (מאבן יהודה).
מועד החזרת הערכה – מגיע לך משלוח חזור בחינם מהבית. יש ליצור איתנו קשר עד 5 ימים מיום הלידה ולתאם את החזרת הערכה במלואה. במידה ויום הלידה מתעכב – אנא עדכני אותנו בהקדם.

האם אפשר להשכיר את הערכה לפני שבוע 37?

אין להשתמש במכשיר הטנס לפני שבוע 37 אלא אם כן מדובר בצירי לידה. אם יש ספק מומלץ להתייעץ עם גורם רפואי. במידה ותרצי לקבל את המכשיר בשבוע 36, קיימת אופצייה באתר בתוספת של ₪40.
בתוך עמוד המוצר בחרי ב״סוג עסקה״ - קבלת המכשיר בשבוע 36.
אם יש הריון בסיכון, הריון תאומים או סבירות ללידה מוקדמת על פי הרופאים, כתבי לנו ונדאג לתאם לך משלוח מוקדם.

מה מדיניות הביטולים?

ניתן לקבל החזר כספי מלא עד לפני הוצאת הערכה לחברת השליחויות או איסוף עצמי - בניכוי דמי ביטול בסך 15 ש"ח.
ביטול הזמנה אחרי שהמשלוח יצא / לפני קבלתו יהיה בעלות של 60 ש"ח (עבור המשלוחים).
לא ניתן לקבל החזר כספי במידה והערכה הגיע לבית הלקוח. כמו כן, לא יינתן החזר כספי במידה ולא נעשה שימוש במכשיר בזמן הלידה מכל סיבה שהיא.
על מנת לבטל את ההזמנה – יש לשלוח הודעה לוואטסאפ שמספרו 054-9688530, ולוודא קבלת אישור הביטול.

משלוח חינם בקנייה מעל 600 ש״ח